Cara Hilangkan Gastrik Dengan Cepat & Berkesan

Semua yang pernah kene gastrik pasti menderita kan. Sakit nye hanya orang yang merasainya yang tahu. Pedih hulu hati dalam masa yang lama sangat menyiksakan. Jom ketahui Cara Hilangkan Gastrik Dengan Cepat & Berkesan.

Cara Hilangkan Gastrik Cepat & Berkesan
Cara Hilangkan Gastrik Cepat & Berkesan

CARA HILANGKAN GASTRIK CEPAT & BERKESAN

Terlalu banyak cara untuk hilangkan gastrik dengan cepat dan berkesan. Tapi kat sini kak anis nak kongsikan satu cara yang paling baik untuk hilangkan gastrik. Nak tahu tak?

Dengan pengambilan ESP SHAKLEE secara konsisten.

Kenapa ESP SHAKLEE?

Sebab Esp mengandungi kandungan protein yang tinggi yang perlu dibancuh samada menggunakan air coway/cuckoo atau di blend dengan buah-buahan mengikut selera sendiri. Kandungan protein yang terkandung dalam ESP mampu memberi ketahanan kekenyangan perut yang panjang.

Seronokkan minum tak sampai 5 minit, tapi kenyangnya boleh dirasai seharian. Bila perut sentiasa kenyang tak do la si gastrik ni datang kan.

ESP ni selalunya kak anis akan bancuh dalam botol shaker shaklee je kalau dah lambat nak pergi kerja. Ni kak anis yang tak ada gastrik pun perlu isi perut dengan ESP kalau dah terlewat.

Orang yang ada gastrik apatah lagi berganda kene dapatkan produk terbaik ni sebagai Cara Hilangkan Gastrik Dengan Cepat & Berkesan.

Kalau dah kene gastrik ni semua benda tak jadi.

Kadang buat tak keruan kalau tak dapat layan anak-anak dan suami lepas balik kerja disebabkan penyakit ni datang. Betul ke betul?

Nak masak tak boleh apatah lagi nak buat kerja rumah yang lain. Bila perut terus ditekan-tekan oleh angin .

Berguling-guling je la atas katil tu sampai sembuh sendiri. Dah la nak sembuh tu ambil masa yang lama.

Tapi dengan ESP kak anis jamin, sakit gastrik tu boleh hilang dengan segera.

Tak caya, jom pm kak anis untuk dapatkan produk ni segera. KLIK je gambar wasap ni. Boleh terus pm kak anis. InsyaAllah kak anis layan habis baik punya.

whatsapp kak anis
whatsapp kak anis

Nak lagi mudah beli je sendiri SET GASTRIK SHAKLEE dengan KLIK DISINI

Beli Mudah dengan Kad Debit/Kredit
Beli Mudah dengan Kad Debit/Kredit

Nak COD sekitar Enstek, Kota Seriemas, Kg. Jijan, Sepang, Nilai, KLIA , Seremban 2, Gadong & Sendayan KLIK JE KAT WASAP KAT ATAS YE.

Jangan malu jangan segan na.

Kak anis dibimbing oleh Master Salwa yang naik rank Master hanya dalam masa 7 bulan. Master yang paling cepat. Group Master Salwa adalah group #SuperStarzFamily yang super duper awesome. Group SuperStarzFamily sudah 21 tahun pengalaman bersama shaklee dan dibimbing oleh doktor pakar dan pakar nutritionist. Untuk join bisnes shaklee pm je kak anis. KLIK DISINI. 

Kak anis sedang mencari bisnes partner sekitar Enstek, Kota Seriemas, Kampung Jijan, KLIA, Sepang, Nilai, Sendayan dan Seremban 2.

Tips Cepat Mengandung

Kak anis yakin setiap orang yang baru berkahwin sangat sangat menginginkan kehadiran cahaya mata yang soleh solehah. Dari setahun ke setahun tiada lagi kemunculan si comel dalam rahim. Ha. ni kak anis nak kabo Tips Cepat Mengandung. Ni bergantung pada pengalaman kak anis sendiri ye.Nak ke nak?

Tips Cepat Mengandung
Tips Cepat Mengandung

Tips Cepat Mengandung

1) Istighfar diperbanyakkan. Dengan istighfar Allah akan menghapuskan dosa-dosa yang menjadi pemberat hidup kita. InsyaAllah bila pemberat sudah hilang. Allah akan kurniakan rezeki dari arah tidak disangka-sangka.

2) Lakukan solat hajat. Bangunlah sepertiga malam untuk melakukan qiamullail lakukan solat hajat sekerapnya. lakukanlah walaupun hanya 2 rakaat setiap hari dan mohon doa difokuskan untuk dikurniakan anak.

3) Ambil makanan yang berkhasiat. Makanan berkhasiat seperti banyakkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan. Ini akan menjadikan badan kita menerima vitamin yang cukup dan jangan lupa ambil makanan yang seimbang.

4) Amalkan minum air suam berbanding air sejuk. Air sejuk tidak sesuai dengan suhu badan dan ia boleh menyebabkan badan menjadi lemah.

5) Perbanyakkan sedekah. Sedeqah pembuka pintu rezeki termasuk anak.

6) Sukakan kanak-kanak. Ni law of attraction. Lebih banyak kesukaan kita pada kanak-kanak makin tinggi tarikan tu pada kita untuk ada anak sendiri

7) Ambil Set kehamilan Shaklee. Ini paling penting sebab bila keperluan viamin dan nutrien cukup insyaAllah membantu menguatkan sel tubuh kita.

Tapi sebelum ambil Set Kehamilan Shaklee perlu ambil baca Tips Kuatkan Rahim

Set Kehamilan Shaklee

1) Vivix

Tips Cepat Mengandung Shaklee Enstek
Tips Cepat Mengandung Shaklee Enstek

2) ESP

Tips Cepat Mengandung Shaklee Enstek 1
Tips Cepat Mengandung Shaklee Enstek 1

3) Bcomplex

4) Osteometrix

5) Vita-Lea
6) Vitamin c

7) Alfalfa

Berminat untuk Mengandung Cepat. PM je kak anis. KLIK DISINI

whatsapp kak anis
whatsapp kak anis

Cara lebih mudah untuk membeli terus melalui online KLIK DISINI

Beli terus melalui Online
Beli terus melalui online

Kak anis dibimbing oleh Master Salwa yang naik rank Master hanya dalam masa 7 bulan. Master yang paling cepat. Group Master Salwa adalah group #SuperStarzFamily yang super duper awesome. Untuk join bisnes shaklee pm je kak anis. KLIK DISINI. 

Kak anis sedang mencari bisnes partner sekitar Enstek, Kota Seriemas, Kampung Jijan, KLIA, Sepang, Nilai, Sendayan dan Seremban 2.

4 Cara Terbaik Hadapi Stress

Salam u olls. Sejak akhir-akhir ni, kak Anis perati ramai sangat orang yang hadapi stress. Tapi tak pandai nak kawal stress tu ikut cara masing-masing. Kat sini kak Anis nak kongsikan 4 Cara Terbaik Hadapi Stress.

Kak Anis kongsikan ni sebab dah terlalu ramai yang stress dan mengakibatkan kecederaan pada diri dan keluarga. Malah lebih parah lagi mengakibatkan nyawa. Bahaya sangat.

Setengah orang dia tak perasan yang dia tengah hadapi stress. Tapi orang luar nampak secara jelas yang orang tu tengah stress. Jadi kak Anis pesan kalau kita rasa diri tertekan minta kawan yang komen pasal kita. Kalau dibiarkan, boleh menyebabkan dipression yang lebih parah.

4 Cara Terbaik Hadapi Stress
4 Cara Terbaik Hadapi Stress

4 Cara Terbaik Hadapi Stress

1 Stress berpunca dari hati yang kotor atau hati yang sakit. Maka perbanyakkan istighfar dan taubat kepada Allah SWT. Hati kalau kotor itulah penyebab utama stress memanjang.

2 Solat Fardhu sangat-sangat perlu dijaga. Solatlah diawal waktu jika inginkan bahagia berpanjangan. Solat fardhu bila kehadiran Allah dalam hati diutamakan ia mampu memberi kerehatan pada hati dan minda kita.

3 Bersenamlah untuk kita membuang toksid-toksid yang terperangkap dalam badan kita. Toksid tu la kadang penyebab kita stress.

4 Dengan pengambilan makanan tambahan yang dapat mengurangkan ketegangan saraf-saraf kita selepas seharian bekerja iaitu VIVIX, BCOMPLEX SHAKLEE & OSTEOMETRIX SHAKLEE.

Tips Kuatkan Rahim

Perkongsian kak Anis santai-santai je.Mesti ramai sahabat-sahabat kat luar sana yang nak sangat anak. Dah cuba pelbagai cara nak hamil. Tapi masih belum hamil. Mungkin belum rezeki. Tapi bolehlah cuba ikhtiar ni Tips Kuatkan Rahim yang kak Anis nak kongsikan ni.

Tips Kuatkan Rahim
Tips Kuatkan Rahim

Tips Kuatkan Rahim

1) Amalkan istighfar. Kalau boleh istighfar sekurang-kurangnya 70x sehari. Sebab apa tips pertama istighfar. Kerana mungkin disebabkan dosa kita Allah belum nak beri rezeki anak tu pada kita.

2) Banyakkan solat taubat. Taubat mampu menghapuskan dosa-dosa kita.

3) Jangan putus asa untuk berdoa minta zuriat. Sebab Nabi Allah Zakaria pun dia inginkan zuriat sampai usia dia dah tua. Baru Allah kabulkan permintaan doa Nabi Zakaria A.s.

4) Amalkan pemakanan sihat. Makan Kene seimbang. Sayur buah-buahan ikan ayam.

5) Amalkan makanan sunnah seperti Kurma, kismis, madu dan lain-lain.

6) Ambil makanan tambahan Shaklee. Semestinya makanan tambahan yang dijamin kesemulajadiannya. Produk Shaklee yang Kak Anis cadangan untuk kuatkan rahim ialah Vivix,ESP,Osteometrix dan Bcomplex.

7) Buat Solat Hajat. Mohon diberi zuriat Soleh Solehah.

Produk Shaklee Kuatkan Rahim

Vivix

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9

Vivix membantu untuk membaiki sel-sel dinding dan otot rahim. Sel-sel disekitar itu akan bertambah sihat kerana Vivix mengandungi Reveratrol yang membantu sel-sel lama digantikan dengan sel baru yang sihat.

ESP

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 1
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 1

ESP mengandungi kandungan protein yang tinggi. Bila protein cukup, sel-sel dalam badan mendapat makanan yang cukup. Dan ia akan memberi kekuatan kepada otot yang berada di rahim. InsyaAllah rahim akan lebih kuat dan bersedia untuk menampung kehadiran bayi anda.

OSTEOMETRIX

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 3
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 3

Membantu untuk penyerapan kalsium yang lebih berkesan dengan bantuan magnesium dan vitamin D3. Ia juga menyokong sistem muskuloskeleton, saraf dan peredaran darah yang lancar. Bila saraf di bahagian rahim sihat dan peredaran darah ke rahim juga lancar ia akan menyihatkan lagi dan menguatkan lagi otot rahim.

BCOMPLEX

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 2
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 2

Ia mengandungi folic asid yang bersesuaian dengan keperluan harian wanita. Asid folic membantu menguatkan dinding rahim dan menambah kapilari darah yang berada dalam rahim. Apabila ini terjadi kapilari darah yang banyak membantu untuk lekatan fetus lebih kuat. InsyaAllah bila ini berlaku fetus akan lebih kuat di dinding rahim.

COD sekitar Bandar Enstek , Kota Seriemas, Kg. Jijan, Gadong, Labu, Seremban 2, Sendayan, KLIA, Nilai

Konsultansi percuma daripada kami Kumpulan SuperStarzFamily, Kami dibimbing oleh Pakat Nutrisi dan Pakar Perubatan

Hubungi kak anis dengan klik gambar dibawah

whatsapp
whatsapp

www.wasap.my/61096025272

www.wasap.my/60196025272

@

Klik sini untuk beli sendiri

esell-shaklee
esell-shaklee