Tips Cepat Mengandung

Kak anis yakin setiap orang yang baru berkahwin sangat sangat menginginkan kehadiran cahaya mata yang soleh solehah. Dari setahun ke setahun tiada lagi kemunculan si comel dalam rahim. Ha. ni kak anis nak kabo Tips Cepat Mengandung. Ni bergantung pada pengalaman kak anis sendiri ye.Nak ke nak?

Tips Cepat Mengandung
Tips Cepat Mengandung

Tips Cepat Mengandung

1) Istighfar diperbanyakkan. Dengan istighfar Allah akan menghapuskan dosa-dosa yang menjadi pemberat hidup kita. InsyaAllah bila pemberat sudah hilang. Allah akan kurniakan rezeki dari arah tidak disangka-sangka.

2) Lakukan solat hajat. Bangunlah sepertiga malam untuk melakukan qiamullail lakukan solat hajat sekerapnya. lakukanlah walaupun hanya 2 rakaat setiap hari dan mohon doa difokuskan untuk dikurniakan anak.

3) Ambil makanan yang berkhasiat. Makanan berkhasiat seperti banyakkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan. Ini akan menjadikan badan kita menerima vitamin yang cukup dan jangan lupa ambil makanan yang seimbang.

4) Amalkan minum air suam berbanding air sejuk. Air sejuk tidak sesuai dengan suhu badan dan ia boleh menyebabkan badan menjadi lemah.

5) Perbanyakkan sedekah. Sedeqah pembuka pintu rezeki termasuk anak.

6) Sukakan kanak-kanak. Ni law of attraction. Lebih banyak kesukaan kita pada kanak-kanak makin tinggi tarikan tu pada kita untuk ada anak sendiri

7) Ambil Set kehamilan Shaklee. Ini paling penting sebab bila keperluan viamin dan nutrien cukup insyaAllah membantu menguatkan sel tubuh kita.

Set Kehamilan Shaklee

1) Vivix

2) ESP

3) Bcomplex

4) Osteometrix

5) Vita-Lea
6) Vitamin c

7) Alfalfa

Berminat untuk Mengandung Cepat. PM je kak anis. KLIK DISINI

whatsapp kak anis
whatsapp kak anis

Cara lebih mudah untuk membeli terus melalui online KLIK DISINI

Beli terus melalui Online
Beli terus melalui online

Kak anis dibimbing oleh Master Salwa yang naik rank Master hanya dalam masa 7 bulan. Master yang paling cepat. Group Master Salwa adalah group #SuperStarzFamily yang super duper awesome. Untuk join bisnes shaklee pm je kak anis. KLIK DISINI. 

Kak anis sedang mencari bisnes partner sekitar Enstek, Kota Seriemas, Kampung Jijan, KLIA, Sepang, Nilai, Sendayan dan Seremban 2.

4 Cara Terbaik Hadapi Stress

Salam u olls. Sejak akhir-akhir ni, kak Anis perati ramai sangat orang yang hadapi stress. Tapi tak pandai nak kawal stress tu ikut cara masing-masing. Kat sini kak Anis nak kongsikan 4 Cara Terbaik Hadapi Stress.

Kak Anis kongsikan ni sebab dah terlalu ramai yang stress dan mengakibatkan kecederaan pada diri dan keluarga. Malah lebih parah lagi mengakibatkan nyawa. Bahaya sangat.

Setengah orang dia tak perasan yang dia tengah hadapi stress. Tapi orang luar nampak secara jelas yang orang tu tengah stress. Jadi kak Anis pesan kalau kita rasa diri tertekan minta kawan yang komen pasal kita. Kalau dibiarkan, boleh menyebabkan dipression yang lebih parah.

4 Cara Terbaik Hadapi Stress
4 Cara Terbaik Hadapi Stress

4 Cara Terbaik Hadapi Stress

1 Stress berpunca dari hati yang kotor atau hati yang sakit. Maka perbanyakkan istighfar dan taubat kepada Allah SWT. Hati kalau kotor itulah penyebab utama stress memanjang.

2 Solat Fardhu sangat-sangat perlu dijaga. Solatlah diawal waktu jika inginkan bahagia berpanjangan. Solat fardhu bila kehadiran Allah dalam hati diutamakan ia mampu memberi kerehatan pada hati dan minda kita.

3 Bersenamlah untuk kita membuang toksid-toksid yang terperangkap dalam badan kita. Toksid tu la kadang penyebab kita stress.

4 Dengan pengambilan makanan tambahan yang dapat mengurangkan ketegangan saraf-saraf kita selepas seharian bekerja iaitu VIVIX, BCOMPLEX SHAKLEE & OSTEOMETRIX SHAKLEE.

Tips Kuatkan Rahim

Perkongsian kak Anis santai-santai je.Mesti ramai sahabat-sahabat kat luar sana yang nak sangat anak. Dah cuba pelbagai cara nak hamil. Tapi masih belum hamil. Mungkin belum rezeki. Tapi bolehlah cuba ikhtiar ni Tips Kuatkan Rahim yang kak Anis nak kongsikan ni.

Tips Kuatkan Rahim
Tips Kuatkan Rahim

Tips Kuatkan Rahim

1) Amalkan istighfar. Kalau boleh istighfar sekurang-kurangnya 70x sehari. Sebab apa tips pertama istighfar. Kerana mungkin disebabkan dosa kita Allah belum nak beri rezeki anak tu pada kita.

2) Banyakkan solat taubat. Taubat mampu menghapuskan dosa-dosa kita.

3) Jangan putus asa untuk berdoa minta zuriat. Sebab Nabi Allah Zakaria pun dia inginkan zuriat sampai usia dia dah tua. Baru Allah kabulkan permintaan doa Nabi Zakaria A.s.

4) Amalkan pemakanan sihat. Makan Kene seimbang. Sayur buah-buahan ikan ayam.

5) Amalkan makanan sunnah seperti Kurma, kismis, madu dan lain-lain.

6) Ambil makanan tambahan Shaklee. Semestinya makanan tambahan yang dijamin kesemulajadiannya. Produk Shaklee yang Kak Anis cadangan untuk kuatkan rahim ialah Vivix,ESP,Osteometrix dan Bcomplex.

7) Buat Solat Hajat. Mohon diberi zuriat Soleh Solehah.

Produk Shaklee Kuatkan Rahim

Vivix

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9

Vivix membantu untuk membaiki sel-sel dinding dan otot rahim. Sel-sel disekitar itu akan bertambah sihat kerana Vivix mengandungi Reveratrol yang membantu sel-sel lama digantikan dengan sel baru yang sihat.

ESP

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 1
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 1

ESP mengandungi kandungan protein yang tinggi. Bila protein cukup, sel-sel dalam badan mendapat makanan yang cukup. Dan ia akan memberi kekuatan kepada otot yang berada di rahim. InsyaAllah rahim akan lebih kuat dan bersedia untuk menampung kehadiran bayi anda.

OSTEOMETRIX

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 3
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 3

Membantu untuk penyerapan kalsium yang lebih berkesan dengan bantuan magnesium dan vitamin D3. Ia juga menyokong sistem muskuloskeleton, saraf dan peredaran darah yang lancar. Bila saraf di bahagian rahim sihat dan peredaran darah ke rahim juga lancar ia akan menyihatkan lagi dan menguatkan lagi otot rahim.

BCOMPLEX

Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 2
Tips Kuatkan Rahim Shaklee N9 2

Ia mengandungi folic asid yang bersesuaian dengan keperluan harian wanita. Asid folic membantu menguatkan dinding rahim dan menambah kapilari darah yang berada dalam rahim. Apabila ini terjadi kapilari darah yang banyak membantu untuk lekatan fetus lebih kuat. InsyaAllah bila ini berlaku fetus akan lebih kuat di dinding rahim.

COD sekitar Bandar Enstek , Kota Seriemas, Kg. Jijan, Gadong, Labu, Seremban 2, Sendayan, KLIA, Nilai

Konsultansi percuma daripada kami Kumpulan SuperStarzFamily, Kami dibimbing oleh Pakat Nutrisi dan Pakar Perubatan

Hubungi kak anis dengan klik gambar dibawah

whatsapp
whatsapp

www.wasap.my/61096025272

www.wasap.my/60196025272

@

Klik sini untuk beli sendiri

esell-shaklee
esell-shaklee

B-COMPLEX SHAKLEE:Vitamin B Lengkap dengan Folik Asid

B-COMPLEX SHAKLEE: Vitamin B Lengkap dengan Folik Asid. B-Complex Shaklee mampu mengawal Emosi kita terutama emosi ibu-ibu.Siapa selalu sentap, suka bersangka buruk, cepat stress, senang nak marah-marah?Cuba angkat tangan.Ngaku je la. Mesti benda- benda ni semua banyak berlaku pada wanita kan. Ada juga berlaku kat lelaki tapi jarang la kot. Jawapan bagi masalah ibu-ibu semua adalah B complex shaklee.

shaklee enstek kak anis B-complex
shaklee enstek kak anis B-complex
shaklee enstek kak anis b-complex
shaklee enstek kak anis b-complex

Sebab wanita ni penuh dengan emosi. Kadang tak mampu nak kawal. Termarah anak la, termarah suami la. Semua orang nak dimarahnya. Tetiba je rasa nak menangis tak tentu hala.

Padahal perkara kecil je.

shaklee enstek kak anis B-complex 3
shaklee enstek kak anis B-complex 3

Nak tahu sebab apa?

Banyak faktornya .Antaranya kekurangan vitamin B dalam badan pun boleh buat kita stress tau.Vitamin b ni boleh bantu untuk pelihara kesihatan sistem saraf kita tau.Bila saraf ni sihat insyaAllah badan-badan kita semua sihat.memang kita boleh ambil vitamin b ni dari makanan tapi tak semua makanan yang kita ambil tu vitamin dia masih kekal ada sebab vitamin ni boleh musnah kalau terdedah kepada haba. Kalau dalam Bcomplex shaklee ni semua vitamin b yg badan kita perlukan ada dan pada kadar yang telah ditetapkan oleh WHO.Sangat selamat.

Buat isteri-isteri, ibu-ibu sangat digalakkan amik b complex ni tau supaya dapat kawal emosi ketika berdepan dengan situasi-situasi yang tak diigini. Lagi-lagi ibu yang dalam pantang. Bcomplex sangat-sangat digalakkan untuk ambil untuk mengelakkan kemurungan daripada berlaku dan untuk mengelakkan berlakunya meroyan.

Lihat pada situasi semasa ramai sangat ibu-ibu yang berpantang mengalami tekanan disebabkan pelbagai punca. Antaranya kurangnya perhatian daripada orang sekeliling atau terpaksa melakukan kerja rumah sendiri.

B-complex sangat-sangat diperlukan ketika dalam pantang sebab ia mampu mengurangkan tekanan ibu-ibu berpantang.

shaklee enstek kak anis b -complex 2
shaklee enstek kak anis b -complex 2

Doktor juga sangat menggalakkan kita ambil B-complex shaklee untuk kurangkan tekanan dan mengatasi migrain. Boleh juga diambil dengan OSTEOMETRIX untuk melegakan saraf yang tegang. Sangat digalakkan juga diambil oleh ibu bapa yang bekerja. Agar bila pulang ke rumah anak-anak tidak menjadi mangsa stress kita di tempat kerja.

shaklee enstek kak anis b -complex 1
shaklee enstek kak anis b -complex 1

Jadilah ibu bapa yang bijak memilih makanan tambahan agar-agar hidup harmoni keluarga sejahtera.

Ekslusif untuk orang esntek dan kota seriemas yang nak COD B-Complex shaklee boleh pm Kak Anis Sakinah pengedar sah shaklee anda 0196025272

#BuildByMe

#SuperStarzFamily

#Shakleeenstek

#Selsihatbebasstress