B-COMPLEX SHAKLEE:Vitamin B Lengkap dengan Folik Asid

B-COMPLEX SHAKLEE: Vitamin B Lengkap dengan Folik Asid. B-Complex Shaklee mampu mengawal Emosi kita terutama emosi ibu-ibu.Siapa selalu sentap, suka bersangka buruk, cepat stress, senang nak marah-marah?Cuba angkat tangan.Ngaku je la. Mesti benda- benda ni semua banyak berlaku pada wanita kan. Ada juga berlaku kat lelaki tapi jarang la kot. Jawapan bagi masalah ibu-ibu semua adalah B complex shaklee.

shaklee enstek kak anis B-complex
shaklee enstek kak anis B-complex
shaklee enstek kak anis b-complex
shaklee enstek kak anis b-complex

Sebab wanita ni penuh dengan emosi. Kadang tak mampu nak kawal. Termarah anak la, termarah suami la. Semua orang nak dimarahnya. Tetiba je rasa nak menangis tak tentu hala.

Padahal perkara kecil je.

shaklee enstek kak anis B-complex 3
shaklee enstek kak anis B-complex 3

Nak tahu sebab apa?

Banyak faktornya .Antaranya kekurangan vitamin B dalam badan pun boleh buat kita stress tau.Vitamin b ni boleh bantu untuk pelihara kesihatan sistem saraf kita tau.Bila saraf ni sihat insyaAllah badan-badan kita semua sihat.memang kita boleh ambil vitamin b ni dari makanan tapi tak semua makanan yang kita ambil tu vitamin dia masih kekal ada sebab vitamin ni boleh musnah kalau terdedah kepada haba. Kalau dalam Bcomplex shaklee ni semua vitamin b yg badan kita perlukan ada dan pada kadar yang telah ditetapkan oleh WHO.Sangat selamat.

Buat isteri-isteri, ibu-ibu sangat digalakkan amik b complex ni tau supaya dapat kawal emosi ketika berdepan dengan situasi-situasi yang tak diigini. Lagi-lagi ibu yang dalam pantang. Bcomplex sangat-sangat digalakkan untuk ambil untuk mengelakkan kemurungan daripada berlaku dan untuk mengelakkan berlakunya meroyan.

Lihat pada situasi semasa ramai sangat ibu-ibu yang berpantang mengalami tekanan disebabkan pelbagai punca. Antaranya kurangnya perhatian daripada orang sekeliling atau terpaksa melakukan kerja rumah sendiri.

B-complex sangat-sangat diperlukan ketika dalam pantang sebab ia mampu mengurangkan tekanan ibu-ibu berpantang.

shaklee enstek kak anis b -complex 2
shaklee enstek kak anis b -complex 2

Doktor juga sangat menggalakkan kita ambil B-complex shaklee untuk kurangkan tekanan dan mengatasi migrain. Boleh juga diambil dengan OSTEOMETRIX untuk melegakan saraf yang tegang. Sangat digalakkan juga diambil oleh ibu bapa yang bekerja. Agar bila pulang ke rumah anak-anak tidak menjadi mangsa stress kita di tempat kerja.

shaklee enstek kak anis b -complex 1
shaklee enstek kak anis b -complex 1

Jadilah ibu bapa yang bijak memilih makanan tambahan agar-agar hidup harmoni keluarga sejahtera.

Ekslusif untuk orang esntek dan kota seriemas yang nak COD B-Complex shaklee boleh pm Kak Anis Sakinah pengedar sah shaklee anda 0196025272

#BuildByMe

#SuperStarzFamily

#Shakleeenstek

#Selsihatbebasstress